1 mayısta düşük yaptım 10 gün kadar kanamam oldu. Sonrasında korunmadık zaten. 28 günde bir adet oluyordum o şekilde hesaplarsak düşük sonrası 29 unda adet olmam lazımdı. Ama iki gündür adet değilim. Sabah erken gebelik testi yaptım negatif. Bu şekilde olup aynı ay gebe kalan var mı?