Busra1644 Baby_00 evet yaa her postta yazalım kaybetmeyelim birbirimizi 🥰 sizin nasıl geçiyor bulantilariniz var mı acaba
Busra1644 Baby_00 evet var tabi ama prilam sayesinde 1 haftadır ELHAMDÜLİLLAH çok daha iyiyim ya Sen kullanıyor musun canım, birde kaçıncı çocuğun canm🥰
Baby_00 Busra1644 yok ben ilaç almadm hiç ama bugün verirlerse eczaneden alacağım 3. Olacak cnm 8yasnda 4 yasnda degrleri 28 yasndaym seen
Busra1644 Baby_00 AA ne güzel MAŞALLAH BAREKALLAH🥰 Benimde bu 4.cu gebelik biri 9.yasinda biri 7 en.kucugum de eylülde 2 olacak bu bebek supriz oldu bize resmen🤭