Merhaba kızlar geçen hafta persembe günü gebe olduğumu öğrendim 2 gün sonra beta 320den 220ye düştü kimyasal gebelik dediler 6 gündür kahverengi leke geliyor ne zaman adet kanamasına döner lütfen yaşayanlar ve bilgisi olanlar bilgilendirebilir mi beni