Arkadasımın 2 gündür şiddetli sancısı vardı 33 haftalık bu arada hastaneye gitmedi bugn dayananmıs gitmiş ntsde sancı çıkmış rahimde yumuşama varmış yatırmıslar ciğer geliştirici vurmuşlar hastanede yatıcak enfeksiyon olabilir demiş doktor çok üzüldüm dogum olurmu ki bebekte 2100 kg