İnanmıyorum ben de dün gittim doktora 35+5 de bebeğimin kilosu 2450 gram olmuş doktorum 100-200 gram daha fazla olmasını isterdim biraz geriden dedi , önümüzdeki haftalara bakalım belki plesantan artık görevini tamamlamıştır biz müdahale edip biz kendi kuvozlerimizde gelişimine destek olabiliriz dedi , şöyle düşün dedi senin karnında kuvoz orada büyüyor gelişiyor bizim de kuvozlerimiz var gibi tatlı dilli bi şekilde açıklama da bulundu ama üzüldüm tabi ki bu arada bundan 1 ay önce gittiğim de kilosu 1950 di aslında gelişim kat etmiş ama demekki yeterli değil . Suyum bebek nst sonuçları falan şu an çok normal biz alabiliriz değince ne şekilde almaktan bahsetti anlamadım ? Ne derece endişe duymalıyım anlayamadım karmakarışık oldım bende