Selam kızlar test yaptım pozitif çıktı sonra bi kaç tane daha yaptım hep pozitifti ama karnımda sancılar oluyor bir dakikalık sonra geçiyor sancı olduğu zaman çok hareket edemiyorum daha önce bir kez düşük yaptığım için korkuyorum sizce normal mi sizde öyle misiniz ?