Kızlar 26+4 günlüğüz 13. Haftadan bu yana asla gecmeyen bir geniz akıntısı var. Çoğunlukla mide bulantisi yapiyor bu durum bende. Nerdeyse 4 aydir bununla yaşıyorum ve okadar yoruldum ki bu durumdan. Yasayaniniz var mi nasil gecirdiniz yada dogumdan sonra geciyor mu hergun aglayacak hale geliyorum bu yuzden. 😔😔