As12344 Kızlar isim konusunda gene rahatsız edecem sizi rüyamda çocuğumun adına Hasan mete dedıler Hasan koycaktık yanına arıyorduk ısım sizde Hasan mete koyalım mı?guzel mi bide rüyada görülen isimi illla koyalım mı
Damyavuz As12344 Yaaaa bende görmüştüm ve yanına ekledik. İnci olacaktı ismi rüyamda bir ses İnci Deva dedi bir uyandım ezan okunuyordu. Sonra tekrar uyudum tekrar duydum. Deva ekledik bizde bence koymalısın güzel de oluyor 🌸
Siyahgul As12344 hiç düşünmeden koy ne kdr şanslısın Allah tarafından sana gösterilmiş bnde öyle yapacam
amayinedeiyiilerledim As12344 rüyada görülen ismi koymak zorunluluğu yok. Beğendiyseniz koyabilirsiniz ☺️
06Canan As12344 ben koydum kızıma Sümeyye ismini babası istemişti buğlem ismini daha cinsiyeti belli değilken söylemişti rüyamda biri ikisinide koydum ve ikinci gebeliğimde daha cinsiyeti belli değilken oğlum olacağını söyledi aynı kişi ve oğluşumu bekliyorum bu sefer isim söylemedi