Merhabalar :) inanın bu yolda çok hazırlıklı olarak gelmeye çalıştım. Saçlarımı öncesinde boyattım, tüm diş tedavilerimi hallettim. 3 ay öncesinde kadın doğuma gittim ve folik asit başladım. İlk denediğimiz ay ne yazık ki sonuç alamamadık…
Bir sonraki ay denememizde yumurtlama takibi yapmadan reglim biter bitmez gün aşırı ilişki yaşadık hiç ara vermedik.
Ciddi göğüs ağrısı, göğüste damar belirginleşmesi, iştah artışı, yoğun tansiyon düşüklüğü ile adetime 6 gün kala idrar testi ile öğrendim 🤍 Şuanda 4+3 devam ediyorum. Umarım ki haftaya keseyi de görürüz. Tüm süreci sizlerle paylaşıcam . Sizlerde durumlar nasıl gerçekleşti ? ☺️