Arkadaşlar dün kontrolümüz vardi. Bebeğimin beyin sıvı alanı varmış ve bunun sınırda olduğunu öğrendim. Yüreğim parçalandı. İlk bebeğim olacak Rabbim’in izniyle. 2 hafta sonraya kontrol verdi doktorum. İnşallah düzelir düşer. Burda okudum gördüm o kadar iyi niyetli, destekleyen, çok güzel konuşan arkadaşlarımız var ki. Kimin duası kabul olur ancak Rabbim bilir. Dualarınıza talibim. Benim ve bebeğim için lütfen dua eder misiniz?