Karanfill yaa öncelikle Allah bagislaisn bebeğinizi ne güzel. Bende şuan buna benzer bir süreçten geçiyorum benim detaylida bebeğe giden kan akışında biraz direnç çıktığı için pek kilo almaz dediler gelişim geriliği 1 3 haftaydi ama son zamanlarda 3 4 haftayı buldu karın çevresi sadece. Şuan 37+5 de gittiğimde 2500 Gr olmus dedi normalde bu salı cantanla gel sezaryen düşünebiliriz deid. Bende gitmedim yarın gideceğim sezaryen olmak istemiyorum korkuyotum sorunda yok suyunda plasentada frlan bebek az da olsa kilo alıyor olursa sancılarını beklemek normal doğum yapmak istiyorum. Siz sorun yaşadınız mı dogumunuzu nasıl baslattiniz acaba