Tugcebngl Kızlar sabah kalktığımda bişey yoktu az önce tuvalette çamaşırımda farkettim koyu kahverengi leke gelmiş kurumuş böyle kenar tarafta ne olabilir bu Kanada benzemiyor
Melikeky Haftamda olmuştu benimde korktum doguruyorum zannettim hatta ama çok şükür dogum olmadı doktor her ihtimale karşı kanama için igne ve fitil vermişti onları kullandım ama ara ara kırmızı olmadıgı ce sürekli gelmedigi sürece normal bebek dogum kanalına girmeye çalıştıgı için oluyor galiba benimki baş aşagı duruyor o günden beri hatta yatıyorum sürekli çok ayakta durmamaya çalışıyorum erken dogum riskim olduğu için
Tugcebngl Melikeky benim plesanta eski sezeryan dikişime yapışık o yüzden korktum biraz doktoruda aramadım
Melikeky Tugcebngl bi ara yinede istersen için rahat eder en azından belki ilaç falan verir devamı olmasın diye onu kullanırsın bişey olmaz inşallah 🙏