İlk gebeliğim ve doğum korkum var 19 yaşındayım bir günde 7 kere çatı muayenesi oldum yatışım verilmişti suyum geldi sanmıştım test yaptılar ve negatif çıkınca eve gönderildim ama beni çok ezdiler hatta uyardılar kan gelebilir muayeneden dolayı diye çok canım yandı psikolojim bozuldu resmen kadınlar bağrıyordu gözüm korktu nasıl doğurucam hiç bilmiyorum🥺