Lovelovebaby bizde 17 olduk yenice ama.bende de aşırı halsizlik var dediğiniz gibi. Taşındık eşyalar yerleşti ama dağınıklığı toparlayamadim çok yoruluyorum , mide bulantısı dan da yemek yapmak istemiyorum fena bir durum içindeyim. Demir ve OMEGA kullanıyorum ama bı artı hissedemedim . Ama tam günlük almıyorum bı gün icmedigim oluyor . Enerji istiyorum valla 🙈