Yenidoğan takımı, 0-3 zıbın (ben 10 adet aldım şimdilik duruma göre alırım dedim) tulum ve ast üst takımı. Yenidoğan ve 0-3 çok almamaya çalıştım çok hızlı büyüdükleri için. Genelde 3-6 ve 6-9 çok aldım. Yine zıbın ve tulum alt üst takımı çok var bu ay aralıklarında. Kıyafet dışında emzik ve biberon seti aldım. Marka olarak Philips avent tercih ettim. Bakım seti olarak (şampuan vs) bübchen aldım. Mustela ve sebamed de çok öneriliyor bu size kalmış. Tırnak bakım seti ve banyo seti aldım. Ayrı bir ateş ölçer alıcam kulaktan ya da koltuk altından öneriliyor genelde. Pişik kremi yine bübchen ve desitin aldım. Bunun dışında yine sebamed ,mustela , bapanthol baby ve sudokrem var marka olarak. Süt pompasını elektrikli aldım yine onu da Philips avent tercih ettim ben. Başka markalara da bakabilirsiniz. Göğüs kalkanı ve göğüs ucu kremi alın mutlaka. Burada gümüş kapak tavsiyesi de çok gördüm ama ben şimdilik almadım o da size kalmış. Aklıma gelenler bunlar şuan.