Jasmine3 Merhaba kızlar şimdi doktordan geldim son adet tarihime göre 6+6 hamileyim normal evde test yaptım çift çizgi de çıktı . Fakat doktor keseyi görmedi kan tahlili verdim saat 3 te çıkacak ters giden birşeyler olacak diye çok üzülüyorum şuan .o
Mucizebekleyis0 Jasmine3 benimde 7 haftalık olmam gerekirken 4+5 çıktı ultrasonda geç döllenme dedi doktor inşallah sizinde öyledir o yüzden görememiştir ❤️ inşallah hayırlı haberler alırsınız 😊
Bbka Benimde görülmemişti vajinal ultrasonla baktı göründü merak etme Allahın izniyle herşey yolundadır
Jasmine3 Vajinal muayene istemedi bakalım kan testine göre yapmak isteyebilir vajinal muayene inşallah sıkıntı yoktur 1 senedir çok bekledik bu Sevinç’i hayırlı sonuçlar olur inşallah