Asi_07 O kadar kalabalık ki bi an önce muayene edip başlarından savma derdindeler. Çok övdükleri Necati de aynı şekilde. Muayenem 1 dk bile sürmedi,soru sormama fırsat vermeden daha ben yatıyorken üstüm başım açıkken hemen sıradaki hastayı aldı. O yüzden bu hastaneyi elemiştim