Tevhide37 Doğumda başörtüsü kullanılıyor mu veya bone veriyorlar mı ? Sorum belki saçma gelebilir o an başörtü düşünülmez sonuçta doktorlar doğum yaptırıyor tamam ama ben doğumhaneden odaya gelirken insanlar benim saçımı görmesinler istiyorum kapalı tecrübeli anneler cevap verebilir mi ?
YeniGelinMeselesi Tevhide37 tecrübeli değilim ama normal doğumsa zaten doğurduğun odada üstünü giyiniyorsun çemberini de takabiliyosun orda yani ama sezeryanı bilmiyorum,bende normal doğum gözüküyor çemberimi hastane çantasına koydum odaya geçene kadar başımı örtmelik öyle günlük kullandıklarımdan yani 😌
Burcu-2634 Tevhide37 bone verilmişti bana ama saçımı pekte tuttuğu söylenemez girerken hep düzelttim de çıkarken maalesef o an ki heyecan ya da sevinçle pek düzeltemedim salkım saçak girdim odaya 😂
Adensmom8 Tevhide37 normal doğum bitince hemşireden çıkmadan yazmanı isteyebilirsin sezeryana da girmeden önce bone takıp üzerine onlardan steril bone isteyebilirsin
Nur_26 @“Tevhide37” Ailenizden biri dogumhaneden çıkınca hemen başınizı kapatması için eşarp bulundurmanizi isteyebilirsiniz ben öyle yapıcam o anki heyecanla unutmazsam 😄
ASE6154 Tevhide37 bebek için vereceğiniz kıyafetlerin arasına tülbent koyun hemşireye de söyleyin çıkarken versinler 😊
Rumay Sezeyanda bone takiliyor zaten.normal dogumda da isterseniz bone isterseniz eşarp takarsiniz.dogumdan çıkınca da mahremiyetinize çalışanların dikkat etmesi gerekiyor.hasta olarak hakkınizdir.
Eliff_gny Tevhide37 normal doğum da özel oda da doğum yaptığınız için üstünüzü giyerek çıkıyorsunuz ama sezaryen olursa kafanıza doktor bonesi takılıyor onunla ameliyata alıyorlar çıkarken de başınız da o oluyor ama bazen çıkarıyorlar malesef herkes görüyor ama yapck bisey yok sağlık sonuçta
Mery6619 Tevhide37 bone veriyorlar ama saçı pek tuttuğu söylenemez. Ben nasip olursa beyaz küçük tülbent koyucam cantama ameliyathaneye inerken çıkarken kafamda durur
Myrtle Tevhide37 sezeryan oldum, seffaf bone taktilar, dogum resimlerine bakiyorum sagdan soldan cikmis, odaya gelince cikarttim zaten duzelttim sacimi basimi,
Melekprenses Tevhide37 doguma ggiderken hemsireler koluna serum icin kelebek takiyorlar kiyafetlerini veriyorlar o sirada hemsirelere söyledim ben bebegin kiyafetleriyle tulbent te verdik cikista takarmisinjz diye taktilar sagilsunlar yatiyorsun ama basima koydular saclarim girunmedi.
Melekprenses Ama ameliyathanede bone oluyor mecbur ben sedyeyle ameliyathaneye giderken ve cikarken istemistim ameliyat zamani yasak taktirmjyorlar zaten doktor hemsireler oluyor sadece anestezi uzmani herkes herseyi giruyor zaten o sirada saç en basiti 🤭 sezeryan dogum icin tabi soylediklerim. Normal dogumda sanci odasinda zaten istedigini takarsin sorun olacagini sanmiyorum.
Karahaninannesi Tevhide37 verdıklerı boneden sac boyun gozukuyor zaten örtüyede ızın vermıyolar. Ben cıkarken uzerıme örttükleri çarsafı komple basıma kadar örtmelerini gözükmemi istemiştim. Sagolsunlar öyle yaptılar. Hıcbısekılde gozukmuyordum öyle yapabılırsın
Feyzay Sezaryen oldum kendi bandana m vardı çıkartmadım üstüne steril bone taktım ayrıca yarım atlet giymiştim pamuklu onu da çıkartmasam olur mu demiştim onu da cıkartmamıştım 😅 çok rahatsız edici ama hastane önlükleri yaa 🤦🏻♀️
Nurozsln Tevhide37 tülbent vardı başımda doğuma girdiğim de. Çıktı tabi haliyle 🤭 Doğumdan çıkarken üstümü giydirdikleri zaman tekrar tülbentimi bağlamışlardı
Eftalya54 Tevhide37 bone veriyolar cnm ama saci tutmuyo cokta lastik toka ile sacini topla ona izim var onun ustune tak