8 aylık evliyim ilk aylarda çok istiyorduk bebek ama gün aşırı ilişkiye rağmen olmuyordu eşimde bende farklı doktorlara gittik ikimizde de çok şükür bi problem yoktu doktorlar ilk 1 sene gün aşırı ilişki olsa bile gebelik oluşmaması normal diyordu.
Ve her gün her ay acaba bu sefer tuttu mu oldu mu diye kasıyordum kendimi stres oluyordum 🥲
Stresi bıraktığım an gebe kalmışım fark etmedim bile ve herhangi bi çabamızda olmadı hemen ayağa kalktım belime yastık falan da koymadım ve o ay hiç düşünmedim acaba bu sefer olur mu diye hatta o kadar sallamıyordum ki antidepresan kullanıyordum çevremin baskısıyla test yapıp hamile olduğumu öğrendim🤰🏻
O yüzden bebiş isteyen herkese Rabbim nasip etsin ve kesinlikle stres olmayın akışına bırakın bunu hep duyardım saçma gelirdi cok doğruymuş🌸