Kızlar merhabalar benim de artık sona yaklastigim günler geldi öncelikle herkes bebeğini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah, İkinci sezeryanim olduğu için bebek baskı yapiyor dikislere ve sancılarım çıkmaya başladı nts de o yüzden doktor tehlikeye atmak istemeyip 37, haftada almaya karar verdi Ayın 4nde doğumum var kısaca çok heyecanlıyım buruk bir sevinç var içimde farklı duyguları yaşıyorum şuan da , 3 yaşında oğlum var aklımın biri onda biri bebeğim de , belki gununu tamamlamak için kuveze alınır belkide iyi olursa alınmaz dedi doktorum tabi herşey Allah’tan dua etmekten başka bir şey yok artık tam günü gibi geldiği için mutlu gibiyim keşke bı hafta daha durdurabilseydim keşke , Sizler nasılsınız benim gibi durumda olan var mı , bebekler kaç kilo oldu 2900 dedi Sali gününe kadar kaç olur bilemem artık doğduğun da görmek nasip olucak inşallah, ❤️ Herkese de Nasip etsin inşallah rabbim sağlıklı sıhhatli gelsin bebislerimiz