Hanus Kızlar Doktorum bu iki ilacı önerdi miğde yanmamdan dolayı. Gaviscon’u cok duydum ama rennie’yi pek duymadım. Hangisini almalıyım?
Elaylama Hanus gaviscon'un normali bir işe yaramadı bende. Gaviscon double action kullanıyorum 5 dakikada yanmayı alıyor.
Hanus Seyma95 Doktorum söylemedi onu ya :/ Geceleri oluyor zaten yanmam ama bazen cok kötü oluyorum o yüzden istedm
Deletedmom2232 Hanus ben rennie duo kullanıyorum şurup çok iyi kronik mide hastasıyım geciriyor ağrımı
Seyma95 Acelya20 yani şuan çok huzursuz oldum ben siz öyle söyledğnz için doktorm vermişti bunu bana 😏
celileturk Hanus pulcet kullan ben ikisini de kullandım işe yaramıyor üzellikle gaviscon şurup mide bulandırıyor Pulcet sabah bir hap al gün boyu rahatsın
Nesrn celileturk bunlar mide koruyucu ve gebelikte kesinlikle onerilmiyor, kullanmadan once dikkat etmek gerek🤷🏻♀️Ben de midem cayir cayir yanmasina ragmen gavisconla yetiniyorum...
BamBi Hanus kesknlikle Gaviscon. Benim midemden duramiyordum agliyordum resmen rennie pek etkisi yok gaviscon tek icimlik posetli surupu gece yatmadan iciyordum yeminle bical gibi elsimeyi agriyi sanciyi kesiyordu direk tavsiye ederim
EsmaNurSahin Hanus Canım ben ikisini de kullanıyorum ikiside elim ayağım resmen. Gaviscon şurup şeklinde oldugu için onu evde içiyorum dışarda da çantamda rennie yi taşıyorum. Benim mide yanmam çok fazla, eğer seninde öyleyse ikisinide kullan derim 👍🏻
Hanus EsmaNurSahin Geceleri ve ara ara oluyor. Şuan sıkıntım yok ama bazen öyle bir miğdem kaynıyorki duramıyorum . Şuanlık içmedim eğer yanmam olursa içicem. Aslında süt içtiğimde de rahatlıyorum ama bir süre sonra tekrr olabiliyor