Hilalhayrettin25 Valla net bişey olması için 17 olması lazım bana 13de kız dedi 16 haftada erkek dedi
Busra1644 Maviss718 Ya yorumun için çok teşekkür ederim ,ama ben hep kiz hissediyorum nedense , bu 4.cü çocuğum olucak hepsinde hissettiklerim çıktı 🙃🤭 ama işte bilemeyeceğim bakalım bu doğru çıkacak mı, söyledikleriniz genelde doğru çıktı mı acaba
Maviss718 Busra1644 evet canım yani 100 kişiden 80 i doğru e bilmediklerimde oluyor sonuçta doktorlar bile yanılıyor 😊