Az önce kahveyle Bi parça çikolata yedim göbeğimi altında sağ tarafta kipirtilar oldu Bi kaç saniye. Bağırsak hareketi gibi değildi degisikti baloncuk patlar gibi. İlk gebeligim ama hissetmem normal mi? Zayıf kişiler erken hissedebilir mi gerçekten? Var mı böyle erken hisseden