Mucizem0301 doktorumda bana bi krem önermişti adını bile hatırlamıyorum ama almadım. Sonuçta anlaşmalı olduğu şeyi öneriyor. Yani ben hiç krem kullanmadım. Ama her gün organik zeytinyağ kullanıyorum. Üşendiğim zaman ise bebe yağı sürüyorum. Gerginliği anında alıyor. Uzun sürede kalıyor. ertesi gün sürmesem bile etkisi devam ediyor. Evde varsa deneyebilirsiniz. Bu arada Şu an çatlak yok ama olmaz diye garantide yok sonuçta bu genetik bir şey. Ne kadar önlem alınırsa alınsın genetik ise bence olur. En azından kendim için öyle diyebilirim.