Fatmanur12345 Kızlar az önce gebelik için kan verdim ve ara ara alttan batma oluyor uzun sürmüyor bu gebelik belirtilerinde var mı ?
Ozlm_24 Fatmanur12345 şu an bende aynı sorunu yaşıyorum burda bakarken dikkatimi çekti yazmak istedm acaba gebelik belirtisimi yoksa başka bişiymi banada yazarmısnz merak içindeyim
Hilal721 Fatmanur12345 bende çok oluyordu normal dedi doktorum batma tarzında sanki iğne batıp çıkıyor
_Feslegennn__34 Fatmanur12345 canım ya benimde öyle rahimde arada batma oluyor bazen sağ veya solda kasık ağrısı çok oluyor sizin sonuç pozitif oldu mu
Enfal_06 Fatmanur12345 gebelikte batma olduğunu ben hiç duymadım ama 23+5 hamileyim ben bebek baskı yaptıkça batma oluyor ileri haftalarda başlıyor yinede bilmiyorum
Babykalamar Fatmanur12345 gebelikte batma 30. Hagtalardan sonra olur oda bebek kafasiyla baski yaptigi icin daha hamile oldugunu ogrenmeden batma hic duymadim
Fatmanur12345 Ozlm_24 şimdi hamileyim canım ara ara yine oluyor😂 bu posttan iki ah sonra hamile kaldım
Ebrunn_trn _Feslegennn__34 rahim yarası belirtisi olabiliyor çünkü yaşadım iki kere yara taktırdım şükür geçti