annevevebebiss 20 Mayıs akşamı kan verdim beta hcg 91 çıktı. 29 Mayıs sabah tekrar verdim. 9 gün sonra 2359 çıktı değer artışı normal mi kızlar bakar mısınız ?
Eminemalinnn annevevebebiss güzel artmış kese için doktora gidebilirsiniz. Artık beta takibi yapmayın keseriz görünür artık hayırlı olsun 😊🤲
annevevebebiss Eminemalinnn Teşekkür ederim ilk gitmiştim gözükmez dedi doktor 1 hafta 10 gün sonra gel dedi tekrar kan verip artışa bak falan da demedi kendim öyle yaptırayım dedim.Gidicem inşAllah tekrardan çok teşekkürler🌹