Doktor her hamilelikte olabiliyor dedi. Ben zaten pek enfeksiyondan kurtulamıyorum. İdrar kültürümde bakteri çıktı 19 haftalığım. Alt karnımda ağrım çok 9 aylık hamile gibi yürüyorum. Eğer enfeksiyon değilse erken doğum riski olabilir dedi. Bu süreci nasıl atlattınız.