Sinemlinam 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim ancak doktorum ultrasonla göremedi vajinal muayenede keseyi görebildik ve kalp atışını izleyebildik. Ancak sesini dinletemedi Devlet Hastanesi’ne gitmiştim acaba cihazdan mı kaynaklı bu durumu yaşayan var mı?
gayesblog Sinemlinam cihazdan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum sinem hanım. Öncelikle hayırlı olsun :) o haftalar alttan muayene oluyor kalp atışını da erken duymuşsunuz. Hiç tedirgin olmanıza gerek yok bende de öyle olmuştu
Melek1649 Sinemlinam gayet normal.ben ilk 3 ay neredeyse vajinal ultrason oluyordum ikiz gebelikte bide sagliklarinda emin olmak istiyordu doktorlar .insallah sağlıkla kucağıniza almak nasip olur
Aerithma Sinemlinam bende 6.haftamda vajinal muayene de görmüştüm. Kalp atışı başlamış demişti ama cihazlar eski olduğu için dinletememişti. Bir hafta sonra özele gittiğimde duymuştum. Normal yani bu durum.