Ben burcu hanıma iki kere gittim ikisinde de içerdeki ilgisi gayet yeterli idi, hastasını/gebesini ayakta kapıda karşılayan birisi. ama gelgelelim bekleme süresine. İkisinde de 2saat bekledim kapıda. Eşim de bende gebelik elde edersek burcu hanıma devam etmemeye karar verdik. Her seferinde bu denli bekleyemem, çalışan biriyim izin alıp gidiyorum.
Gülşah hanıma da bi gebeliğimde gittim, kanamam oldu mesaj attım ona bile bakmamıştı maelsef. Ararsan açar/döner. Ama insan bazen de aramak meşgul etmek istemiyor. Bilmiyorum negatif bi durum o da bence.
Kıvılcım hanıma bi kere gittim, memnun klamadım diyeceğm bi şeyi olmadı ama memnun da kaldım diyemem. Gitmeyi düşünmüyorum bir daha :)
Ben kadın doktor istiyorum özellikle, o yüzden bende kararsızım doktor konusunda. Bu ay gitmedim hiç birine, gebelik oluşursa kimi seçerim bilmiyorum. İlay gözükara olabilir, medline.