Selamlar herkese🙋🏻♀️
6 aylık hamileyim. Bez araştırmalarına şimdiden başladım ve her markadan ya sızdırma ya pişik ile ilgili sorunlar olduğunu duydum. Sadece molfixte böyle bişey duymadım o yüzden molfix kullanmaya kadar verdim. Ancak molfixte de pure soft ve klasik olan var. Sizce hangisini almalıyım? Pure soft biraz daha pahalı ama sadece pahalı diye iyi olduğu anlamına gelmeyebilir🤔 yardımcı olun nolur🙈