Melislecan Ben hiç öyle düşünmüyorum ilk doğumumu açılmam yokken suni sancıyla başlatılarak yapıldı devlet hastanesinde doğum yaptım ebe bakmaya geldiğinde yanında 3 4 asistanla geliyordu mesela 3 ü acıtsa 2 si acıtmıyordu ondan dolayı ben bakış şekline bağlamıştım acısını eli hafif olan acitmıyor ama bakmak için bakanlar ciddi acıtıyordu açılmam 6 cm olmuşken bile 1 ,2 kişi acıttirmıstı