Hilaal Adetim 1 gün gecikti kanda beta 39 çıktı 2 gün sonra 58 çıktı şuan adetim 4 gün gecikti karın ağrım var ve idrar testinde negatif çıkıyor sizce kimyasal gebelik mi
bestebern Hilaal büyük ihitmalle gebesiniz örneğin benim 114-204 sonra 226 çıktı yavaş ilerlemeden dolayı kimyasal gebelik olduğu düşünülüyor