NarminM
Ben de 17+4 haftalık ikiz gebeyim. arada böyle içerde birşey kayıyor gibi bir his geliyor bazen de vajina bölgesinde baskı hissediyorum ama tabi bebek hareketimi bilemiyorum . Doktorum 13. Haftada daha çok erken 20 den sonra bekleyebiliriz ilk gebeliklerde demişti bana da . Daha hareketlerden uyutmayacağı günler gelecek :)