Kızlar 32+5 olduk 2. Çocuğum ilki sezeryan 38 de muhtemelen doğum yapacağım ama göğüslerimde süt olduğunu sanmıyorum hiç çünkü sadece uçları koyulaştı hiç ağırlık yok göğüslerimde. Normalde de göğsü olmayanlardanım yine aynı yani anlamadım 😏 sizin sütünüz ne zaman geldi?