Zeyno_01 İlk haftalarda mi belli oluyor göğüs ağrısı sızlaması ve büyümesi ve 2 gün kaşık ağrım oldu ? Adetime daha çok var haziran 14de olucam gününde olursam eğer test yapmak istemiyorum erken diye benim gibi olan oldu mu ? Sonucu pozitif çıkan.
kelebegim Zeyno_01 canım heveslendimek istemem ama benimde öyle oldu göğüs ağrısı özellikle üç kısımları bide cok çabuk yoruluyordum nefesim daraliyordu adetime 5 gün kala kan verdim pozitif çıktı şuan yeni öğrendim bende biraz daha bekle kan ver
_moom Zeyno_01 kasık ağrısı olabilir ama erken gibi düsünüyorum adetinize 4-5 gün kala belirti başlıyor
Busekrtl Zeyno_01 benim de belirtilerim adetime 10 gün kala başlamıştı göğüs ağrısı, beyaz akıntı, kasık ağrısı
Fatma_ecem4 Zeyno_01 bence çok çok erken sitres etmeyin kendinizi düşünmemeye çalışın mesela bı elişi yapmaya çalışın kitap okuyun
Bsrayby Evet adet gününe yakın gögüsler şişer ya öyle şişer sızlar iştah açılır daha çok varmış regline aslında ben 4 gün geçmişti öğrenmiştim
Asem123 Merhaba ben en son 26 nisan regl oldum adetim bir gün gecikince test yaptık beta 1150 ama 4 haftalık henüz keseyi göremedi normal mi sadece kasık ağrım var
Dahianne Asem123 bu beta sayısını nasil hesaplıyoruz yani benimki ilk öğrendiğimde ksn testimde 1752 çıktı bu ne demek oluyor
Zeyno_01 _moom bilmiyorum adetim bitmeden önce de korunmasızdı ilişkilerimiz adetım bittiği günde birlikte olduk be 3 gün sonra belirtiler olmaya başladı 😑
Mzzz Zeyno_01 3 gün sonra belirti başlamaz daha ortada bir şey olmuyor ayrıca adete daha çoook var şuan yumurtlama döneminde olma olasılığınız yüksek bu kadar kendini dinleyip her şeyi gebeliğe yormayın boşuna stres yaparsın
Zeyno_01 Busekrtl yaa birde adetten sonraki ilişkide sanki hissettim ama bilmiyorum ya rabbım hayırlısını versın
Zeyno_01 Fatma_ecem4 el işi yapıyorum canım hobi amaçlı zaten ama insanın aklı kalıyor ya ister istemez
heyben Zeyno_01 12 gün kala göğüs ağrım başladı hassasiyet şişlik 1 hafta kala kasık ağrısı regl ağrısı oldu 5 gün kala pozitif çıktı
Zeyno_01 Mzzz herkeste aynı olmuyor bende şaşırdım ilk gebeliğimde de aynı olmuştum ama sadece bel ağrısıydı öğrendiğimde beta 268 dı bu da mı öyle acaba diyerekten düşünüyorum
Deletedmom_247 Zeyno_01 canım merhaba benim de bat 14 Haziran. Nasıl belirtilerin var anlayamadım? Benim de ağa kasığıma ara ara batmalar giriyor
Zeyno_01 Deletedmom_247 göğüs ağrısı ve sızlama ucu boncuk gibi oldu kaşığım ağrıyor aşırı gaz oluşumu var cnm