Ben gebelik tansiyonu yaşayan biriyim ilk kizimda cikti suan ikinci gebeligim 8+3 kızımda 4. Aya doğru çıkmıştı o zmnda rahatsız ediyordu ama şimdiki gibi dgl baş ağrısından perisan haldeyim bu durumu yaşayan varmi halsizlik bitkinlik zaten perisan ediyor birde baş ağrısı eklenince çekilmez hale giriyor uykudan ağrıyla uyanıyorum ağrıyla uyuyorum tansiyonumda çok yüksek dgl 11/6 fikirlerinize ihtiyacım var 🤲🤲🥲