ay kızlar nerdeyse 2 haftadır faranjitim. grip oldum sonra faranjiye çevirdi şimdi 2 gündür deli gibi oksuruyorum. 20 haftalık hamileyim. ilk defa hasta oldum korkuyorum . ıhlamur falan içiyorum portakal suyu falan. ama bu hastalığından çocuk çok etkilenir mi . Yada bu durumu yaşayan var mı . hasta olan 🥺 çok dondurma yedim. kendime çok kızıyorum. dikkat etmem lazımdı. şimdi öksürükten ciğerim parçalanıyor sanki. geçer dimi 🥺🥺