mom-2024 Selam kızlar şimdi uyandım üstüm yatak falan ıslanmış koyu sarı renkte süt gelmiş diye düşünüyorum dün geceden beri göğsüm çok ağrıyordu zaten sağ tarafıma yatınca akmış. Normal mi ?
Hulo2105 mom-2024 benim de gelmeye başladı soldan geliyor özellikle göğüs pedi aldım. Doktor normal kanallar açılıyor dedi
mom-2024 Hulo2105 ilk süt bebek için önemli antikoru bol süt üzüldüm bebeğime gitmediği için😢 tek taraflı geliyor heralde genelde umarım diğerindende gelmez. Ağrı oluyor mu sizinde göğsünüzde ?
Hulo2105 mom-2024 yani öyle çok gelmedi damla şeklinde geliyor ama korkmayın o tam süt değildir zaten bebek gene ilk sütü emer yani. Bende ağrı acı olmuyor uçları hassas sadece
mom-2024 Hulo2105 en başta benim birden çatladı 3.ayda çatlak içindeydi göğüslerim çok sertti sonra yumuşadı baya şimdi ucu ve renkli kısımda hassasiyet ve acı var umarım devam etmez gelmeye baya geliyor benim