Ozzge01 Kızlar ben geç yumurtlama gördüm adetimden bir hafta önce yaklaşık olarak. Adet günümde 8.90 ile öğrendim. Yaklaşık 8-9 günlük sanırım. Normal mi bu kadar düşük olması ya o kadar korkuyorum ki
Zseda Ozzge01 Betanin dusuk olmasının önemi yok. Geç dollenmisir,henüz yeni bir gebeliktir o yüzden düşüktür. Sizin yapacağınız 2 gün sonra da kan verip yükseliş sağlıklı mi buna bakmak.. 2 kat artarak gidiyorsa korkmayın hic . Hayırlı olsun😊
Arzuss1 Ozzge01 canım korkma belli olmuyor evet kimyasalda olabiliyor ama ben daha önce 10 ile öğrendim adet günümde ve bebek oluştu kalp atışı duyuldu