40+5 günlük olarak hastaneye yatışım pazartesi günü yapıldı. İlk gün sadece nst ve muayene servikal masaj uygulandı. Salı günü saat 11 de fitil şeklinde suni sancıya başlandı 24 saat bu sancıya maruz kaldım. Açılmam ve beneğin dönüşü olmadı. 3. Gün sabah 8 de silinmenin olduğu açılmanın 5 cm e ulaştığı hemen doğuma başlanacağı söylendi. Lavman yapıldı sonrasında suyum aniden açıldı hemen doğuma alındım. 3 günlük süreç sonunda ne mi öğrendim? Asla tek doktor ile kalınmaması gerektiğini. Mutlaka başka doktorlara da muayene olunmalı. Üç gün boyunca vajinal yırtıklara morarmalara sebep olan muayeneler yaşadım. Doğum sırasında çatımın uygun olmadığı sezeryan yapmam gerektiğini öğrendim tabi bir sürü yırtık ve tıravma ile. Aynı zamanda herkesin ebe olmaması gerektiğini. Doğum anıma rastlayan ebe ekibime sonsuz teşekkürler fakat öncesinde muayenelerdeki tavırlarından ötürü ebeleri Allah’a havale ediyorum.