Kızlar 2 gündür belim çok ağrıyor dün bütün gün dışardaydm ona bağladm dinlensem geçer dedim bir ara geçti ama tekrar başladı kızımda son ayımda yaşamıştım 11+4 üm kızımda son ayda ne yaşadıysam bu hamileligimin başında onu yaşıyorum benimle ayni durumda olan var mı yoksa bu bir sorun mu şehir dışında oldgm icin doktoruma gidemiyorum haziranin icinde randevu alıp gidicem