zeynonunannesiiii Normal doğum bekleniyor ama bebeğin kilosu 4 civarı olduysa ben kendime hiç güvenmiyorum kilo sebebiyle sezaryene dönen oldu mu
izobellaaa-_- 2 arkadaşım da 4 kilo. Normal doğurdu ama çok denk geldim iri deyip sezaryen olup çocuğun 3 kilo falan doğduğunu sen bilirsin artıkın ben sezaryen oldum çok iyiydi 😃