Helinnn2121 Bugun tam 38 haftalık olduk , bebegim cok fazla hareketli içimde deprem oluyor sanki karnımın hareket ettiğini görebiliyorum uzaktan , yarın doktor kontrolumuz var sizce bu hafta doğar mı? 38 haftada normal doğum yapan oldu mu ?