Cansu2233 Ben cuma günü 37 haftalık oluyorum ve içimde bir heyecan var aslında korku vardı ama durduk yere heyecana bıraktı kendini sizce neden sizde durum nasıl?
_almirasmom Cansu2233 30+0 olduk bende korkuyorum 2. Sezerryanım ılkını gecen sene olmustım cok korkuyorum
ZeynepDuru17 Cansu2233 bebeğine kavuşacaksın onun heycani tabiki duygu degisimleri oluyor son haftalarda
Sibelella _almirasmom bende aynı 3 sene aradan sonra günler kaldı doguma ama korkum ameliyat değilde evdeki evladımı bırakıp ameliyata girecek olmam.Ustune bir süre onunla tam ilgilenemeyecek olmak vs şimdiden başladi vicdan yapmalar bende
GuzelMelegimm _almirasmom başımıza gelecekleri biliyoruz sanırım ondan. İlkin de bu kadar korkmamıştım
_almirasmom Sibelella ben onu daha keseyi gordumde dusunmeye basladım ya nabcaz kım bakar bız olmadan onlara cok guzel :(
_almirasmom GuzelMelegimm ılkınde bebısımız bızle ondan korku yok 2. De ınsan dusunuyo bu yavruma kım bakcak nasıl doguma gırcem dıe :(
GuzelMelegimm _almirasmom bebeğiniz kaç yaşında. Allah kolaylık versin. Sizi onlara bağışlasın. Korkmayın. Bende de aynı durum var. Sağlıkla kavuşalım inşallah
_almirasmom GuzelMelegimm 15 aylık ve kızım dogdunda 16 aylık olucak down bı cocuk oldugu ıcın korkuyorum arkamda bırakıcam ıcın annemlere guvenıyorum tek ıste hastanede benımle kalırmı evladım ızın verırlermı acba🥲😞