Melek156 29/05 sabah 11:20 da transfer oldum şimdi wc gittiğimde sümük gibi afedersiniz kahve rengi akıntı gelmiş normal midir ya
Mervekumsal58 Melek156 bende ilk gebeliğim tüp bebekti böyle olmadı ama bence bi doktoruna bildir belki de normaldir ama için rahat eder bari
Semakeles61 Melek156 yani dün oldu transferiniz değil mi normaldir bence transfer hazırlığında katater takılırken tahriş olup ordan gelebilir lekelenme ama yine de doktorunuza bildirmekte fayda var
Melek156 Mervekumsal58 sabah aricam doktorumu verdikleri kağıda baktım kahverengi lekelenmeler normal kırmızı olduğunda ve arttığında bilgilendirin yazıyor
FatmaZehra06 @"Melek156 ben yaşamadım ama normaldır inşallah hayırlı olsun güzel sonuçlar almanız dileğiyle ☺️