Merhaba kızlar 25+6 gebeyim son 2 haftadir karnimda hep ayni yerde etim aciyor sanki içerden bıçakla kesilmis gibi bir his hareket ettikce veya bir yere uzaninca falan daha da cogaliyor ama son iki gündür daha çok acimaya başladı disaridan gözüken her hangi bir yırtık çatlak yok acaba iceriden mi yirtiliyor, böyle bir durumla karsilasan oldu mu bunun icin doktora gitmeli miyim sizce.