Merhaba çok zamandır aliexpress kullanmayı bıraktım ağır gümrük bedelleri eklendi diye takriben 2020dn beri şimdi bu shein denen şey çıkıyor kaç zamandır karşıma fiyatlar uygun gümrük desen yaptığın miktarın şeyine göre belirleniyor falan fistan asıl aklımı kurcalayan şu Çine aitmiş ve boykot listesindeymiş deniyor dolu Türkistan sebebiyle net bilgisi olan var mı? Doğu Türkistan’daki alıkonan insanlar burada çalıştırıp ucuz işçilik böyle uygun fiyat veriyor diyen de var napsam bilemedim aydınlatırsanız sevinirim 🥰