iremkayaaaa ben ilk gebeliğim de uyguladım baya yani aslında karnınız büyük olduğu için son zamanlarda kendiniz yapmıyorsunuz pek zorlanıyorsunuz bana eşim yapıyordu youtubede detaylı videoları var baş parmak vajina girişine biraz içeri girerek yerleştiriliyor makata doğru hafif baskı uygulanarak u şeklinde yarım daire şeklinde parmakla masaj yapılıyor ben pek fayda görmedim aslında yada şuan direk ebeler kesi attığı için öyle düşünüyorumdur bilemiycem ama kesi ve yirtilmam oldu benim doğumda oyuzden bu gebeligimde yapmadım