26+6 dayım 4 gündür inanılmaz bir sırtımda sol tarafta kaburga ağrısı yaşıyorum ne yaparsam yapayım geçmiyor. Bazı anlar dayanılmaz hale geliyor çok siddetleniyor. Masaj buz sıcak her şeyi deniyoruz ama nafile kırık gibi acile gittim ama hiç bir şey bulamadılar serum hiç bir işe yaramadı. Benim gibi olan var mı daha önce ne yaptınız