Kızlar merhaba öncelikle bugün adet gecimemin 20. Günü pazwr kan verdim 3.4 çıktı doktorum şüpheli birkaç güne tekrsr bakalım dedi yarın tekrar kan vericem oglumdada durum boyleydi 21. Gün kanda. 2 çıkmıştı ertesi gün 7.39 olmuştu bugün test yaptım testime bir bakiverin 